Saturday, March 6, 2010

Wirawan dan Wirawati Kampung untuk Kejohanan Dodgeball 2010

Pemain Lelaki bawah 20 tahun


Selaku kapten pada pasukan dodgeball mewakili KRT Kampung Pangkal Chuit ini, Mohd Tarmizi mempunyai tanggungjawab yang besar untuk pasukan yang diterajui olehnya. Sebahagian dari biodata wira kampung yang amat kami banggai ini, Tarmizi adalah anak ke-8 dari 10 adik beradik. Menyimpan cita cita untuk menjadi Guru dan hobi pada masa lapang adalah bermain bola sepak, mendengar lagu dan membeli belah.


Selaku salah seorang pemain, Wan Mohamad Fareed Aqeel adalah juga anak kepada pengerusi Kawasan Rukun Tetangga Kampung pangkal Chuit. Anak sulung dari 5 beradik ini bercita-cita menjadi pakar forensik dan hobi yang sering dilakukan pada masa lapang adalah bermain internet, sepak takraw dan melancong.


Wira kampung yang seterusnya, Syed Mohd Adha b Syed Mohamad Noor adalah anak ke-2 dari 7 orang adik beradik.Menyimpan cita cita menjadi seorang guru dan hobi pada masa lapang adalah membaca novel penyiasatan dan bermain sepak takraw.


Bagi Mohd Yusof b Omar, dia merupakan anak ke-4 dari 5 orang adik beradik. Juga bercita cita untuk menjadi Guru dan hobi yang dilakukan pada masa lapang adalah membaca buku buku detektif, bermain bola sepak dan melancong.


Anak ke-5 dari 8 orang adik beradik ini pula, Muhammad Saufiq b Ismail bercita cita untuk menjadi seorang polis. Perkara yang akan dilakukan sekiranya memperolehi masa lapang adalah melancong, bermain bola sepak dan bermain internet.


Mohamad Saipul b Yahya @ Zakaria adalah anak ke-9 dari 12 orang adik beradik. Bercita cita untuk menjadi seorang engineer dan hobi pada masa lapang adalah bermain bola sepak dan melancong.


Anak ke-3 dari 5 orang adik beradik ini pula bercita cita menjadi Tentera laut. Muhammad Nur Azim b Mohd Nasir sering berkaraoke, berjogging dan berenang sebagai hobi dan aktiviti yang dilakukan apabila terdapat masa terluang.


Bagi anak ke-5 dari 6 adik beradik, Muhamad Saiful Farisin juga bercita cita menjadi seorang tentera laut dan hobi yang sering dilakukan adalah bermain bola sepak dan berenang.

Itulah sedikit sebanyak biodata pemain pemain atau wira wira kampung yang kami hargai dan meletakkan harapan yang tinggi untuk kejohanan dodgeball ini.

Pemain wanita bawah 20 tahun


Kapten bagi pasukan wanita bawah 20 tahun, Nur Fazidah Raziah bt Mt Razali adalah anak ke-4 dari 4 orang adik beradik. Dia bercita cita untuk menjadi Pramugari dan hobi pada masa terluang adalah mendengar radio dan berangan.


Bagi anak ke-3 dari 5 adik beradik ini, Nur asmira bt Ariffin bercita cita menjadi Doktor. Perkara yang sering dilakukan pada waktu terluang adalah bersukan dan membaca novel.


Noorul Amirah bt Muhammad adalah anak sulung dari 6 orang adik beradik. Bercita cita menjadi seorang Doktor haiwan dan hobinya pada masa lapang adalah mendengar lagu, membaca novel dan bersukan.


Anak ke-2 dari 4 orang adik beradik, Nor Idayu bt Muhamad Shoho bercita cita menjadi seorang Polis. Bila masa terluang, hobinya adalah menonton tv, bermain badminton dan membaca.


Nor Izatul Idayu bt Ahmar pula bercita cita menjadi anggota Kastam dan hobinya adalah mendengar radio, bersukan dan menanam bunga.


Menjadi seorang peguam adalah cita cita Nurul Fitriyah bt Ahmad. Anak ke-7 dari 8 adik beradik ini suka bersukan, membaca novel dan menari.


Nur fazeela bt Ismail adalah anak ke-3 dari 4 orang adik beradik. Bercita cita menjadi seorang kaunselor dan hobinya adalah bersukan, membaca novel sambil mendengar radio

Itulah barisan pemain2 wanita bawah 20-tahun....semoga mereka menjalani latihan dengan baik dan mencapai apa yang telah dipertanggungjawabkan...

Mofash

No comments:

Post a Comment